Warning: Cannot assign an empty string to a string offset in /home/gotujesy/domains/pixel-witches.pl/public_html/shablon/wp-includes/class.wp-scripts.php on line 492

Ciągle stoisz w miejscu ze swoim biznesem i:

K
zastanawiasz się, czemu Twój produkt lub usługa, choć świetne i niepowtarzalne, nie przynoszą zysków?
K

inwestujesz masę czasu w ich dopracowanie, ale wciąż nie masz chętnych na swoją ofertę?

K

spędzasz długie godziny na tworzeniu wciąż nowych i piękniejszych materiałów do promocji swojego biznesu, ale nie widać efektów?

K

nie wiesz, co robisz źle i czy ktokolwiek w internetach Cię widzi i słucha?

to nam wygląda na brak określenia klienta idealnego! Pobierz naszą listę 5 sygnałów, po których poznasz, że czas działać!

brak określenia klienta idealnego to:

brak komunikacji treściowej i graficznej mocno nakierowanej na jego potrzeby i preferencje. Rezultat? Ciągle kręcisz się w kółko, ciężko Ci podejmować decyzje i nie wiesz, co zrobić, żeby wreszcie poczuć swobodę – w portfelu i w głowie.

PRZEKONAJ SIĘ, ŻE OKREŚLENIE KLIENTA IDEALNEGO TO TWÓJ KLUCZ DO SKUTECZNEJ KOMUNIKACJI

nasza bezpłatna checklista 5 sygnałów to pierwszy rozdział nieszablonowego workbooka. Sprawdź sama, czy wiesz, jak uzdrowić swoje nieefektywne działania w biznesie online!

 mówią 

W maju miałam z Dziewczynami konsultacje, które zachęciły mnie do pracy z workbookiem. I powiem, że ten materiał to kawał dobrej roboty. Naprawdę M E G A! Po tym ja zaczęłam rozpracowywać mojego klienta, to tak jakby zadziała się magia… po krótkim czasie trafiły do mnie na kurs z Autocada dwie babeczki, idealne klientki z workbooka 😉 (…) Obie prowadzące swoje firmy, dojrzałe i wiedzące, co chcą od życia. Do takich osób chcę jak najczęściej trafiać. Jeszcze raz dzięki wielkie, Dziewczyny.
EWELINA KUBANEK
paniodautocada.pl
ŻANETA KAJS
Coach zespołowy

 mówią 

Dzięki workbookowi „Określenie klienta idealnego i stworzenie skutecznego wizerunku swojej marki” moim inspiracjom został nadany właściwy kierunek, a chaos w pomysłach – uporządkowany. Dziewczyny w swoich rozdziałach krok po kroku uczą, jak poruszać się na nieznanym terenie. Praca z nim jest jak podróż w poszukiwaniu wymarzonego klienta z mapą różnych dróg do jego pozyskania. Moja wizja została pod mikroskopem rozłożona na drobne elementy, dzięki czemu mogłam stworzyć z nich fantastyczną strategię. Sztuka zadawania trafnych pytań jest kluczem do sukcesu, a autorki udowadniają, że opanowały tę umiejętność do perfekcji.
o nas
jesteśmy Karla i Ania, czyli kreatywne duo grafików i strategów komunikacji, tworzących nieszablonowe studio SHABLON.

Od 6 lat pomagamy ambitnym przedsiębiorcom, takim jak Ty, tworzyć wpadający w oko wizerunek i spójną komunikację graficzną, przyciągającą wymarzonych klientów.

Słuchamy, proponujemy, radzimy i dobieramy rozwiązania dedykowane różnym kanałom, dzięki czemu Twoja marka stanie się rozpoznawalna, klienci zaufają Twojemu autorytetowi, a Ty zobaczysz realne zyski w swojej kieszeni.

zaufaj naszemu doświadczeniu i…

Cheers!
Karla i Ania
o nas

jesteśmy Karla i Ania, czyli kreatywne duo grafików i strategów komunikacji, tworzących nieszablonowe studio SHABLON.

Od 6 lat pomagamy ambitnym przedsiębiorcom, takim jak Ty, tworzyć wpadający w oko wizerunek i spójną komunikację graficzną, przyciągającą wymarzonych klientów.

Słuchamy, proponujemy, radzimy i dobieramy rozwiązania dedykowane różnym kanałom, dzięki czemu Twoja marka stanie się rozpoznawalna, klienci zaufają Twojemu autorytetowi, a Ty zobaczysz realne zyski w swojej kieszeni.

zaufaj nam i pobierz listę

Cheers!
Karla i Ania

copyright 2019 SHABLON